Pravila dirk Pomurje Zwifta:
- Vožnje (dirke) bodo predvidoma dolžine od 25-40km.
- Vsaka dirka se bo začela z zaprto vožnjo (predvidoma vsaj 500m), obvestilo o dolžini zaprte vožnje bo prikazano na ekranu, oziroma napisano v razpisu etape.
- Na posameznih dirkah bomo imeli gorske cilje (KOM) in sprinte, ki bodo šteli za točke.
- Upošteva se le čas, dosežen v posameznem odseku (ni važno, kdo prvi prečka cilj sprinta ali KOM-a).
- Če bo dirka potekala po isti progi (2 ali 3kroge), se za čas posameznika na sprintu oziroma klancu upošteva najboljši čas, katerega je kolesar v dirki na posameznem odseku dosegel.
- Zmagovalec posamezne etape je tisti kolesar, kateri prvi prečka ciljno črto in ima najboljši čas (v primeru enakega časa prosimo za “fair play”, če iz naše strani ne bo mogoče preveriti, kdo je višje uvrščeni, nam kolesarji naj sami sporočijo, kdo je prej prečkal cilj).
- Da ne bi prišlo do prevelikih kalkulacij z močjo za napade na sprinte in KOM-e, bomo uvedli tudi “virtualno metlo”.
- Odvisno od težavnosti etape, se bo le-ta gibala med 10-20% zaostanka od časa zmagovalca.
- Za dodatno popestritev Pomurje Zwifta, bomo uvedli tudi tabele s točkami za sprinte, KOM-e in etapne uvrstitve.
- Sistem točkovanja je naslednji:
- Za KOM in SPRINT točkovanje:
- 1.mesto 25 točk
- 2.mesto 20 točk
- 3.mesto 16 točk
- 4.(13)
- 5.(11)
- 6.(10)
- 7.(9)
- 8.(8)
- in tako naprej do 15.mesta in 1 točke.
- Za generalno točkovanje pa dvojne točke
- 1. mesto 50 točk
- 2. mesto 40 točk
- 3. mesto 32 točk….
- in tako naprej do 15. mesta in 2 točk (vsi ostali prejmejo 1 točko)
- Za KOM in SPRINT točkovanje:
Tukaj smo predvsem zaradi zabave, popestritve virtualnih voženj, ter “druženja”.